Bravely Face à u ventu è a pioggia, appiccicatu nantu à u postu di serviziu

U 4 di lugliu, Jiaozhou, Qingdao hà ricivutu a più grande precipitazione da u 2022. Lunedì 4, cù i sforzi cumuni di i clienti è i spedizionieri, quattru cuntenituri currispondenti à quattru ordini urgenti sò ghjunti cù successu à a nostra zona di carica prima.

Per assicurà chì e merchenzie sò intacte è caricate in modu efficiente, i capanni antipioggia sò stati installati in anticipu prima di l'arrivu di i cuntenituri.Trè travagliadori di carica chì currispondenu à ogni containeru sò stati in piazza è aspittendu.E merchenzie per esse spedite in u stessu ghjornu sò tessuti di barriera di erbaccia in duie specificazioni.Unu hè 60 gsm, a larghezza hè 1 metru, è u modu di pacchettu hè: rollu di pallet aghjuntu.L'altru hè 80gsm, cù larghezza di 1,1 metri, chì hè imballatu in rotulu direttamente.

U ghjornu prima di carica, per a carica di u ghjornu, dopu a discussione, hè determinatu chì i seguenti prublemi deve esse attentu à:
1.Deve esse assicuratu chì e merchenzie di diverse specificazioni sò disposti à l'area di almacenamento in anticipu secondu u cuntrattu è e esigenze di imballaggio, è a differenziazione regiunale deve esse fatta per evità a carica sbagliata.
2.U voluminu di merchenzie pallet deve esse calculatu in anticipu, a lunghezza, a larghezza è l'altitudine deve esse misurata, è a sequenza di imballaggio deve esse disposta.
3.U pesu di u cuntinuu più a carica ùn deve micca più di 23,5 tunnellate, è ùn deve micca soprapesu.À u listessu tempu, u pesu di a testa è di a cuda in u cuntinuu ùn deve esse irregolari, risultatu in un spaziu eccessivu à a porta.Dunque, a quantità di merchenzie deve esse calculata in anticipu.
4.Try ùn lascià più bè

A causa di a tempesta di pioggia, hà aumentatu a difficultà di carica in una certa misura.L'ordine di imballaggio esige chjaramente chì l'internu di ogni cuntainer deve esse mantenutu pulitu, è ùn deve esse micca umidità è altri prublemi in l'imballu esternu di e merchenzie.Per quessa, u prucessu di carica deve esse veloce, chì ci vole à calculà accurately prima di carica in una certa misura.à u listessu tempu, avemu dispostu un travagliu più hè dispostu per ogni cuntinuu.Dopu chì ogni fila hè caricata, un certu gradu di pulizia di macchie d'acqua hè realizatu.

A tempesta durò per un ghjornu, è da 3 ore di dopu meziornu, l'illuminazione di u ghjornu era vicinu à nimu.in tali circustanze, l'equipaggiu di illuminazione d'emergenza hè diventatu l'equipaggiu principalu.

Mentre caricanu è trattanu, ognunu ferma sempre nantu à i so posti rispettivi in ​​modu ordinatu, senza cunfusione.Una volta in un certu tempu, dopu à un brevi riposu, a forza ricuperà è cuntinueghja à spinghja.

Ancu s'ellu ci sò stati picculi prublemi in u prucessu di prumuzione, u travagliu di spedizione hè statu cumpletu cù successu cù a cooperazione cumuna di tutti per 8 ore.

Dapoi u stabilimentu di Rizhao BaiAo 2015, hè sempre cusì.Ancu s'ellu ùn simu micca a più grande fabbrica è ùn avemu micca troppu belli sfondi onori, ma avemu una squadra di cooperazione tacita, una attitudine di travagliu rigorosa è una atmosfera di travagliu di fiducia mutuale.saltendu à furnisce prudutti è servizii di alta qualità per ogni cliente.Pigliemu tutti Baiao cum'è un battellu, sustenemu l'altri, salpemu !!

nutizie-1

60 gsm, Tessutu di barriera di erbaccia / tappettu di erbaccia / larghezza di cuntrollu di erbaccia hè di 1 metru, è u modu di pacchettu hè: rollu di pallet aghjuntu

nutizie-1-1

80 gsm, Tessutu di barriera di erbaccia / tappettu di erbaccia / cuntrollu di erbaccia cù larghezza di 1,1 metri, chì hè imballatu direttamente in rotulu.


Tempu di posta: Jul-07-2022